Anotace kurzu:
Během kurzu se seznámíte s procesem plánování, náboru a výběru lidí ve firmě. Naučíte se, jak efektivně plánovat, správně vybírat a úspěšně stabilizovat zaměstnance. Dozvíte se, jaké HR nástroje vybrat a jak je správně použít. Co udělat a nepodcenit při stabilizaci zaměstnanců. Pozornost je věnována i nejčastějším chybám při výběru zaměstnanců. Kurz je určen personalistům, personálním manažerům a všem, do jejichž práce spadá nebo které zajímá získávání a výběr zaměstnanců.
Termín kurzu:
16 hodin, třídenní kurz
Cíl kurzu:
Cílem kurzu je pochopit proces plánování zaměstnanců, naučit se kde a jak zaměstnance hledat, jak organizovat a vyhodnocovat výběrové pohovory. Jak rozpoznat ty, kteří „sednou“ do našeho týmu/firmy a jak se postarat o to, aby neodešli.
Obsah kurzu:
Výběr a přijímání zaměstnanců
- Kritéria pro výběr a základy orientace ve vzdělání kandidáta
- Kde všude můžeme hledat vhodné kandidáty
- Inzerát – tvorba a použití, na co si dát pozor a co “táhne”
- Selekce kandidátů dle CV
- Behaviorální pohovor – tvorba otázek a ověřování
- Skupinový pohovor – co odhalí kompetence, které hledáme?
- Tvorba Assesment centra
Onboarding
- Co je to Onboarding a co přinese
- Princip 4C
- Den “D” a před nástupem. Jaké aktivity může HR připravit
- Nástroje efektivního Onboardingu
- Procesní mapa Onboardingu
Cena:
3 000 Kč bez DPH/osoba/kurz
V ceně zahrnuto:
- Studijní materiály
- Audiozáznam z kurzu, dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu, prezenční listina a osvědčení o absolvování kurzu (v souladu s požadavky OPZ projektu)
Registrace na kurz:
Kontaktujte nás, prosím, na níže uvedeném e-mailu.
Po registraci Vám zašleme další informace o organizaci kurzu.
Organizace kurzu:
Lektorka: Mgr. Gabriela Rejman, Rejman CONSULTING s.r.o.
Mgr. Gabriela Rejman je zakladatelka a spolumajitelka poradenské firmy, která se specializuje na poradenství v oblasti HR, tvorbu Assessment a Development center, pracovní diagnostiku a tvorbu personálních procesů. Od roku 2014 se věnuje poradenské a lektorské činnosti jako své hlavní činnosti. V současné době působí jako lektorka, trenérka a poradce zejména v oblasti personální strategie, personálních procesů a recruitingu.
Vyvinula a metodicky zpracovala řadu projektů a kurzů: Specialista hodnocení a odměňování zaměstnanců, Specialista vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, HR Business Partner, Vnitřní motivace, Personální management. Většina kurzů je akreditovaná MŠMT, MVČR, MPSV.
Organizaci kurzu zajišťuje Ing. Helena Kordová, helena.kordova@econetof.cz, +420 734 654 404