Nábor a adaptace nových zaměstnanců

Anotace kurzu:

Během kurzu se seznámíte s procesem plánování, náboru a výběru lidí ve společnosti. Naučíte se, jak efektivně plánovat, správně vybírat a úspěšně stabilizovat zaměstnance. Dozvíte se, jaké HR nástroje vybrat a jak je správně použít, co udělat a nepodcenit při stabilizaci zaměstnanců. Pozornost je věnována i nejčastějším chybám při výběru zaměstnanců. Kurz je určen personalistům, personálním manažerům a všem, do jejichž práce spadá nebo které zajímá získávání a výběr zaměstnanců.

 

Termín kurzu:

6 + 6 + 4 hodiny, celkem 16 hodin – třídenní kurz

 

Cíl kurzu:

Cílem kurzu je pochopit proces plánování zaměstnanců, naučit se kde a jak zaměstnance hledat, jak organizovat a vyhodnocovat výběrové pohovory, jak rozpoznat ty, kteří „sednou“ do našeho týmu/firmy. Následně, jak se postarat o to, aby neodešli. 

 

Obsah kurzu:

Výběr a přijímání zaměstnanců

·         Kritéria pro výběr a základy orientace ve vzdělání kandidáta

·         Kde všude můžeme hledat vhodné kandidáty

·         Inzerát – tvorba a použití, na co si dát pozor a co “táhne”

·         Selekce kandidátů dle CV

·         Behaviorální pohovor – tvorba otázek a ověřování

·         Skupinový pohovor – co odhalí kompetence, které hledáme?

·         Tvorba Assesment centra

 Onboarding

·         Co je to Onboarding a co přinese

·         Princip 4C

·         Den “D” a před nástupem. Jaké aktivity může HR připravit

·         Nástroje efektivního Onboardingu

·         Procesní mapa Onboardingu

 

 

Cena:

3 000 Kč bez DPH /osoba/kurz

 

V ceně zahrnuto:

·         Studijní materiály

·         Audiozáznam z kurzu, dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu, prezenční listina a osvědčení o absolvování kurzu (v souladu s požadavky OPZ projektu)

 

Registrace na kurz:

Pro registraci na kurz nás, prosím, kontaktujte či se registrujte zde 

Po registraci Vám zašleme další informace o organizaci kurzu.

 

Organizace kurzu:

Lektorka: Mgr. Gabriela Rejman, Rejman CONSULTING s.r.o.

Mgr. Gabriela Rejman – zakladatelka a spolumajitelka poradenské firmy, která se specializuje na poradenství v oblasti HR, tvorbu Assessment a Development center, pracovní diagnostiku a tvorbu personálních procesů. Od roku 2014 se věnuje poradenské a lektorské činnosti jako své hlavní činnosti. V současné době působí jako lektorka, trenérka a poradce zejména v oblasti personální strategie, personálních procesů a recruitingu.

Vyvinula a metodicky zpracovala řadu projektů a kurzů – Specialista hodnocení a odměňování zaměstnanců, Specialista vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, HR Business Partner, Vnitřní motivace, Personální management. Většina kurzů je akreditovaná MŠMT, MVČR, MPSV. 


Organizaci kurzu zajišťuje Ing. Helena Kordová, helena.kordova@econetof.cz, +420 734 654 404