Anotace kurzu:
V kurzu se účastník dozví, že úspěch vyjednávání nespočívá v několika špinavých tricích, které dovedou dodavatele do situace, kdy dodá cokoliv téměř zadarmo a hned. Naučí se, že je to umění využít kvalitní přípravu jak datových podkladů, tak schopnosti dobrého vyjednavače být psychologem, taktikem, stratégem a respektovaným partnerem při uzavírání úspěšného obchodu.
Termín kurzu:
16hodin, třídenní školení
Cíl kurzu:
Cílem kurzu je, aby vyjednavač (nákupčí) dokázal připravit jednání na základě znalostí firemních cílů, poznání pozice dodavatelské firmy a situace na trhu. Kurz dá nahlédnout do základů psychologie nákupu. Navede účastníka k tomu, aby dokázal „přečíst“ partnera a zvolil nejvhodnější strategii a taktiku vedoucí k dosažení svých cílů.
Kurz je určen zejména osobám, kteří realizují nákupní vyjednávání. Juniorním nákupčím dá praktický návod, jak se na jednání připravit, jaké informace si předem připravit a jak si počínat při vyjednávání face to face. Zkušenějším nákupčím umožní podívat se na vlastní vyjednávání z pohledu aplikované psychologie. Kurz je doplněn praktickými zkušenostmi a radami.
Kurz může být přínosem i pro ostatní spolupracovníky, kteří se účastní jednání s dodavateli (kvalitáři, technici, produktoví manažeři), protože umožní nahlédnout do „kuchyně obchodního vyjednávání“. Takto připravený kolega nezpůsobí disharmonii při týmovém jednání.
Obsah kurzu:
- Jaké znalosti má mít ideální strategický nákupčí / vyjednavač.
- Jak stanovit cíle vyjednávání vzhledem k firemní strategii a KPI.
- Datová příprava- Která data o firmě dodavatele a vyjednávající protistraně je dobré si opatřit? Kde je hledat? Jak mi pomůže nákupní marketing.
- Checklist vyjednávání.
- Jednotlivé fáze fyzického vyjednávání.
- Taktiky a strategie.
- Jak přečíst vyjednavače. Nesoulad verbální a nonverbální komunikace.
- Typologie vyjednávající protistrany. Návod, jaké taktiky a strategie použít.
- Praktické návody, jak přečíst vyjednavače dříve, než otevře ústa. Organizace schůzky, organizace místa a času jednání, využití small talku, zrcadlení a vedení partnera.
- Nahlédnutí do oblasti kupních smluv. Kdy je dobré uzavírat smlouvu, jak dlouho to trvá, co by ve smlouvě mělo a nemělo být. Typická strategie při uzavírání smluv.
- Tipy, triky a případové studie.
Cena:
3 000 Kč bez DPH /osoba/kurz
V ceně zahrnuto:
- Studijní materiály.
- Audiozáznam z kurzu, dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu, prezenční listina a osvědčení o absolvování kurzu (v souladu s požadavky OPZ projektu).
Registrace na kurz:
Kontaktujte nás, prosím, na níže uvedeném e-mailu.
Po registraci Vám zašleme další informace o organizaci kurzu.
Organizace kurzu:
Lektor: Ing. Libor Smital, Comsell.CZ s.r.o.
Ing. Libor Smital je majitelem společnosti Comsell.CZ a odborníkem v oblasti procesního poradenství, digitalizace procesů, ISC, projektového řízení či ESD poradenství. Působí zároveň i jako mediátor a kouč. Má za sebou působení ve společnostech Honeywell, LG Philips Displays a Mora. Mezi spokojené zákazníky jeho společnost počítá mnoho známých podnikových klientů z řad výrobních a automotive podniků či infrastruktury (Česká Zbrojovka, Siemens, Podravka, Tatra, Zetor, Zlín Precision a další).
Organizaci kurzu zajišťuje Ing. Helena Kordová, helena.kordova@econetof.cz, +420 734 654 404