Anotace školení:
Kurz je zaměřen na běžné řadové pracovníky a nižší management. V rámci kurzu budou trénovány techniky vyjednávání a argumentace mezi jednotlivými členy týmu a ve vztahu podřízený – nadřízený. Naučíme se poskytovat správnou zpětnou vazbu a adekvátně reagovat. Jak argumentovat ve vztahu k případným výhradám či výtkám. Jak dosahovat větší efektivity a výkonnosti prostřednictvím komunikace a argumentace uvnitř týmu. Řešení modelových situací.
Termín školení:
16 hodin, – třídenní kurz
Cíl školení:
Cílem školení je efektivně argumentovat a přesvědčit, umět zvolit vhodný komunikační postoj a přitom zůstat diplomatem. Naučíte se řídit vyjednávací rozhovor, reagovat a zvládat obtížné situace během vyjednávání.
Obsah školení:
- Stanovování cílů
- Techniky vyjednávání
- Příprava
- Úvod rozhovoru
- Zjišťování potřeb
- Nabídka
- Zvládání námitek
- Dohoda
- Vyhodnocení rozhovoru
Cena:
3 000 Kč bez DPH/osoba/kurz
V ceně zahrnuto:
- Studijní materiály
- Audiozáznam ze školení, dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu, prezenční listina a osvědčení o absolvování kurzu (v souladu s požadavky OPZ projektu)
Registrace na školení:
Kontaktujte nás, prosím, na níže uvedeném e-mailu.
Po registraci Vám zašleme další informace o organizaci kurzu.
Organizace školení:
Lektorka: MUDr. Alice Žertová, MBA
Zakladatelka mezinárodní obchodní skupiny OCS Trading s.r.o., finalistka podnikatele roku 2018, předsedkyně Unie úklidu ČR a majitelka Institutu úklidu a čištění. Úspěšná podnikatelka je expertkou manažerských dovedností zaměřující se především na efektivní řízení změn, project management a strategii. Jako lektorka vyučuje v TCBS řízení lidských zdrojů a marketing. Pravidelně je zvána do televizních pořadů a poskytuje rozhovory jak pro psaná, tak rozhlasová media. Aktivně se podílí na pomoci Hygienicko-epidemiologické společnosti ČR jako externí krizová manažerka.
Organizaci kurzu zajišťuje Ing. Helena Kordová, helena.kordova@econetof.cz, +420 734 654 404