Anotace školení:
Kurz je zaměřen na běžné řadové pracovníky a nižší management. V rámci kurzu budou trénovány techniky vyjednávání a argumentace mezi jednotlivými členy týmu a ve vztahu podřízený – nadřízený. Poskytování správné zpětné vazby a její reakce na ni. Argumentace ve vztahu k případným výhradám či výtkám. Dosažení větší efektivity a výkonnosti prostřednictvím efektivnější komunikace a argumentace uvnitř týmu. Řešení modelových situací.
Termín školení:
10., 16. a 17. 3. 2022 (6 + 6 + 4 hodiny, celkem 16 hodin – třídenní kurz)
Cíl školení:
Cílem školení je efektivně argumentovat a přesvědčit, umět zvolit vhodný komunikační postoj a přitom zůstat diplomatem. Naučíte se řídit vyjednávací rozhovor, reagovat a zvládat obtížné situace během vyjednávání.
Obsah školení:
· Stanovování cílů
· Techniky vyjednávání
· Příprava
· Úvod rozhovoru
· Zjišťování potřeb
· Nabídka
· Zvládání námitek
· Dohoda
· Vyhodnocení rozhovoru
Cena:
3 000 Kč bez DPH /osoba/kurz
V ceně zahrnuto:
· Studijní materiály
· Audiozáznam ze školení, dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu, prezenční listina a osvědčení o absolvování kurzu (v souladu s požadavky OPZ projektu)
Registrace na školení:
Registrace na školení probíhá zde, nebo nás kontaktujte.
Po registraci Vám zašleme další informace o organizaci kurzu.
Organizace školení:
Lektorka: MUDr. Alice Žertová, MBA
Zakladatelka mezinárodní obchodní skupiny OCS Trading s.r.o., finalistka podnikatele roku 2018, předsedkyně Unie úklidu ČR a majitelka Institutu úklidu a čištění. Úspěšná podnikatelka je expertkou manažerských dovedností zaměřující se především na efektivní řízení změn, project management a strategii. Jako lektorka vyučuje v TCBS řízení lidských zdrojů a marketing. Pravidelně je zvána do televizních pořadů a poskytuje rozhovory jak pro psaná, tak rozhlasová media. Aktivně se podílí na pomoci Hygienicko-epidemiologické společnosti ČR jako externí krizová manažerka.
Organizaci kurzu zajišťuje Ing. Helena Kordová, helena.kordova@econetof.cz, +420 734 654 404